Unit Pentadbiran Dan Kewangan

UNIT PENTADBIRAN

Unit Pentadbiran dan Kewangan adalah sebuah unit yang bertanggungjawab menjadi peneraju penggerak kepada aktiviti Politeknik serta penjana kepada semua aktiviti pentadbiran yang merangkumi perkhidmatan, perjawatan dan pentadbiran am serta hal ehwal kewangan. Ia juga berfungsi dalam mengawal dan menguruskan perbelanjaan mengurus dan pembangunan sumber manusia mengikut peruntukan yang diluluskan oleh Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia berdasarkan peraturan-peraturan yang ditetapkan setiap masa.


KEMUDAHAN

Kemudahan-kemudahan yang terdapat di Unit Pentadbiran dan Kewangan adalah seperti berikut:-

·         Bilik Persidangan  yang boleh memuatkan seramai hampir 30 orang pada satu –satu masa. Kebanyakkan mesyuarat –mesyuarat utama politeknik diadakan di sini.

 ·         Sebuah Bilik Fail di Unit Pentadbiran dan Kewangan  bagi menempatkan Fail-Fail Sulit di bawah seliaan Pembantu Tabdir Perkeranian dan Operasi.

 ·         Bilik –bilik yang lainnya ialah :

Ø  Bilik Pejabat Puan Pengarah

Ø  Bilik Pejabat Timbalan Pengarah Akademik

Ø  Bilik Pejabat Timbalan Pengarah Sokongan Akademik

Ø  Bilik Pejabat Pegawai Perhubungan Awam

Ø  Bilik Pejabat Pegawai Eksekutif Tertinggi

Ø  Bilik Pejabat Penolong Akauntan

Ø  Bilik Tandas (Lelaki) dan (wanita)

 
JADUAL PERKHIDMATAN

Waktu berurusan rasmi di kedua-dua unit adalah dari jam 8.00 pagi hingga jam 5.00 petang.

  • mohe
  • jpp
  • jpanew
  • mampunew
  • mdecnew
  • mscnew
  • Icon 02
  • Icon 08

qrcodepkt

 Paparan Terbaik

Firefox 7+ || Internet Explorer 9+ || Safari 5+ || Chrome dengan resolusi minimum 1280 X 1024.

Statistik Pengunjung

Hari Ini373
Semalam539
Minggu Ini1308
Bulan Ini4541
Jumlah205258